Politika integrovaného manažérskeho systému (IMS)

zahŕňa oblasť riadenia kvality, ochrany životného prostredia a oblasť hospodárenia s energiami

Spoločnosť Slovenské elektrárne – energetické služby, s.r.o. je v súčasnosti popredným dodávateľom elektriny a plynu na Slovensku. Poskytujeme komplexné služby v oblasti energetiky, zahŕňajúce nielen dodávku energií, ale i poradenskú a projektovú činnosť, vzdelávanie a informácie v oblasti energetiky. Základom činnosti našej spoločnosti  je poskytovať zákazníkom komplexné riešenia zefektívnenia jednotlivých oblastí  súvisiacich s energiami. 

Poslanie a hodnoty našej spoločnosti sa prejavujú pri každodennom jednaní so zákazníkmi, dodávateľmi a kolegami. Spolupráca, bezúhonnosť a vedúce postavenie sú tromi najdôležitejšími hodnotami, ktoré pokladáme za kľúčové pre náš rozvoj a úspech. 

Vedenie spoločnosti sa rozhodlo vybudovať a podporovať systém manažérstva podľa noriem ISO 9001, ISO 14001 a ISO 50001, ktorý bude spĺňať nasledujúce princípy a bude rámcom pre sústavné zlepšovanie, zvyšovanie efektívnosti a rozvoj spoločnosti. 

Vízia

Spoľahlivý a kvalitný partner pri dodávkach energií a energetických služieb.
Chceme byť spoľahlivým partnerom, ktorý sa svedomite venuje požiadavkám zákazníka, chceme byť najinovatívnejším a konkurencieschopným dodávateľom energií a energetických služieb, vytvárať hodnoty pre našich zákazníkov, akcionárov a zamestnancov dokonalým zvládnutím a osvojením si kultúry excelentnej kvality a dokonalosti vo všetkých odboroch. 

 
Vodcovstvo v oblasti znižovania spotreby energie 

Usilujeme sa o dosiahnutie vyváženého prístupu k energetickým zdrojom a ochrane životného prostredia presadzovaním najlepších dostupných technológií. 
Vykonávame posúdenie vlastnej technickej, environmentálnej a energetickej praxe, stanovujeme ciele účinnosti prepojením energetických a environmentálnych cieľov s finančnými cieľmi našej spoločnosti. 
Vykonávame energetické audity za účelom zníženia nákladov na energiu a posúdenia technicko-ekonomického potenciálu energetických úspor našich zákazníkov a navrhujeme energické projekty pre modernizáciu budov a zariadení s garanciou dosiahnutia energetických úspor. 
 

Požiadavky zákazníka 

Berieme do úvahy narastajúce požiadavky verejnosti na hospodárenie s energiami a snažíme sa v čo najväčšej miere akceptovať tieto požiadavky a poskytovať kvalitné služby všetkým naším zákazníkom, ktoré prekročia ich očakávania. 
Spoločnosť sa zaväzuje v rámci poskytovania energetických služieb u svojich zákazníkov podporovať využitie vysoko energeticky efektívnych technológií, šetrných k životnému prostrediu a zdraviu zamestnancov. Zisťovaním potenciálu úspor energií u zákazníkov tak napomáhať k minimalizácii dopadu ich činností na jednotlivé energetické zdroje. 
Všetky negatívne vplyvy, ktoré vznikajú pri činnosti našej spoločnosti, sa snažíme maximálne eliminovať. Starostlivosť o ochranu životného prostredia, hospodárenie s energiami, zaisťovanie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a kvalita poskytovaných služieb patria medzi najvyššie priority našej činnosti vedúce k ochrane životného prostredia, spokojnosti našich zákazníkov a verejnosti. 
 

Dodržiavanie právnych a iných požiadaviek 

Vedenie spoločnosti a jej zamestnanci sa zaväzujú pri všetkých svojich činnostiach plniť požiadavky platných všeobecne záväzných právnych predpisov, ktorým spoločnosť podlieha a iných požiadaviek, ktoré sa spoločnosť zaviazala plniť. Vedenie spoločnosti ďalej prijíma záväzok pružne reagovať na legislatívne zmeny a oboznamovať s nimi svojich zamestnancov. 

 
Otvorený prístup a komunikácia 

Vedenie spoločnosti umožní prístup verejnosti a zainteresovaným stranám k tejto politike. Informácie o kvalitatívnom profile, environmentálnom profile a hospodárení s energiou budú predložené na vyžiadanie. Vedenie spoločnosti bude podporovať otvorený dialóg so zamestnancami, dodávateľmi, zákazníkmi a orgánmi štátnej správy. 
 

Vzdelávanie a motivácia zamestnancov 

Vedenie spoločnosti sa zaväzuje vzdelávať a motivovať zamestnancov. Vzdelávanie je zamerané ako na legislatívou požadované školenia, na školenia zaoberajúce sa štandardmi a novými trendmi v oblasti energetiky a predovšetkým problematikou zlepšovania hospodárenia s energiami. Zvyšovaním povedomia zamestnancov o kvalite, ochrane životného prostredia a energetického povedomia napĺňame stanovené ciele a aktívne zapájame našich zamestnancov do zlepšovania. 
 

Trvalé zlepšovanie 

Neustále zlepšujeme naše procesy tak, aby sme zaisťovali a zvyšovali hodnotu pre zainteresované strany. Vedenie našej spoločnosti sa zaväzuje trvalo zlepšovať a rozvíjať systém riadenia a to formou cieľov a programov, ako aj formou preventívnych činností. Kladieme veľký dôraz na opatrenia organizačného charakteru, spočívajúce v dôslednej vzájomnej komunikácii zamestnancov jednotlivých organizačných úsekov za účelom zníženia spotreby energií pri zabezpečovaní požiadaviek. Na všetky tieto aktivity sa vedenie spoločnosti zaväzuje vyčleniť potrebné zdroje a systém riadenia i túto politiku v pravidelných intervaloch preskúmavať.
 
Scroll to Top